دسترسی سریع

بيشتر

اداره کل استاندارد خوزستان در انجام وظایف و فعالیت‌های خود همسو با برنامه‌های دولت مردمی و سازمان ملی استاندارد ایران گام برداشته است

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد خوزستان، صبح روز سه شنبه 8 شهریور ماه مراسم گرامی‌داشت هفته دولت و روز کارمند بصورت حضوری در سالن اجتماعات اداره کل استاندارد خوزستان و نیز بصورت آنلاین جهت کارکنان شهرستان‌های تابعه برگزار شد.
در این مراسم علی داودی، مدیر کل استاندارد خوزستان در سخنان خود ضمن تبریک هفته دولت و روز کارمند گفت: اداره کل استاندارد خوزستان در انجام وظایف و فعالیت‌های خود همسو با برنامه‌های دولت مردمی و سازمان ملی استاندارد ایران گام برداشته است و خط مشی این اداره کل در دوره تحولی جدید مبتنی بر عدالت محوری، پاک دستی و فساد ستیزی، توزیع متوازن منابع و مردم داری می‌باشد.

 وی در سخنان خود ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهید رجایی و باهنر از همه کارمندان اداره کل استاندارد خوزستان که ضمن اهتمام جدی به تحقق عملکردها و ماموریت ها اخلاق مداری و تکریم ارباب رجوع و در رسیدن به جایگاه واقعی و والای  اداره کل تلاش کرده‌اند تشکر کرد و افزود علیرغم مشکلاتی که وجود داشت تمام تلاش خود را در زمینه سلامت اداره کل انجام داده و خوشبختانه امروز با نظام مندی و قانون مداری و با افتخار سلامت کامل اداره کل را در زمینه ی انجام فعالیت‌ها اعلام می نمایم.
وی در ادامه به برخی از فعالیت‌های تحولی اداره کل از جمله استفاده از نیروهای جوان، متعهد، انقلابی و متخصص، ایجاد امنیت شغلی کارکنان، تامین رفاهیات کارکنان، پیگیری تبدیل وضعیت کارکنان به رسمی و پیمانی، افزایش تعامل با دستگاه‌های اجرایی استان، افزایش انعکاس فعالیت‌های اداره کل در رسانه، افزایش فعالیت‌های فرهنگی اداره کل و ...اشاره نمود.
علی داودی در این نشست گفت: دولت سیزدهم در تامین کالاهای اساسی به خوبی عمل نموده است و استان خوزستان در ایفای این فعالیت نقش مهمی بر عهده دارد که مبتنی بر تعاملات اداره کل استاندارد خوزستان و دستگاه‌های همجوار می‌باشد.
در ادامه این نشست، کارکنان اداره کل استاندارد خوزستان به بیان سوالات، نظرات و مشکلات حوزه های مختلف پرداختند. همچنین در پایان نشست از برگزیدگان مسابقه عکاسی جلوه های محرم تقدیر شد.

سایر تصاویر: