دسترسی سریع

اخبار اداره کل خوزستان بيشتر

پیام مدیر کل استاندارد خوزستان به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس

مدیر کل استاندارد خوزستان در پیامی آغاز هفته دفاع مقدس را گرامی داشت.

بسم‌الله الرحمن الرحیم
دفاع مقدس، رساترین واژه در قاموس ایستادگی ملت قهرمان ماست و بیانگر ایستادگی و مقاومت بیدار دلانی است که  هفت شهر عشق را در هشت بهار آزادگی پیمودنددفاع مقدس، طلیعه جاودانه غرور ملی است؛ هنگامه اتحاد و همبستگی ملی مردم در دفاع از شریعت اسلام و مرزهای سرزمینی است که با نثار خون پاک فرزندان این مرزو بوم و ایثار و مجاهدت های مثال زدنی آنها جاودانه شد. هشت سال دفاع مقدس ما صرفاً یک امتداد زمانی و فقط یک برهه‌ی زمانی نیست؛ گنجینه‌ عظیمی است که تا مدت‌های طولانی ملت ما می‌تواند از آن استفاده کند، آن را استخراج کند و مصرف کند و سرمایه‌گذاری کند. 
این هفته در واقع نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از حریم این سرزمین است. روزهایی که ذره ذره خاک میهن اسلامیمان، سربلندی ملتی را شهادت می دهد که سرافرازانه در مقابل دنیای کفر و استکبار، مقاوم تر از کوه ایستادگی نموده و بر بلندای قله ی افتخار، بیرق آزادگی را به اهتزاز درآوردند.
یکی از ثمرات بزرگ دفاع مقدس، فرهنگ سازی است که بنیان‌های ارزشمندی را در جامعه نهادینه ساخت و از سویی دیگر دفاع مقدس، اسلام را احیا کرد.
اینجانب با گراميداشت ياد و خاطره رشادت ها و دلاور مرديهاي تمامي شهيدان گرانقدر ،رزمندگان و ايثارگران بدينوسيله مراتب تهنيت و تبريك خويش را به مناسبت اين ايام غرور آفرين ابراز نموده و از خداوند متعال سربلندي ايران اسلامي و توفيقات روز افزون مردم شريف استان خوزستان به ويژه ايثارگران، جانبازان و نيروهاي مسلح قهرمان را در پرتو منويات رهبر عظيم الشان انقلاب و فرماندهي معظم كل قوا حضرت آيت اله خامنه اي (مد ظله العالي) مسئلت مي نمائيم.
                                                                                                                                                                                               علی داودی
                                                                                                                                                                                           شهریور 1401