social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

آخرین اخبار

يكشنبه1402/1/6

08:48:5

91

فرودگاههای خوزستان زیر ذره بین طرح نظارتی عیدانه استاندارد

علی داودی از بازرسی خدمات فرودگاه‌های استان خوزستان برای اولین بار خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد خوزستان، علی داودی مدیر کل استاندارد خوزستان از فرودگاه بین المللی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بازدید نمود.
در این بازدید که به منظور انجام طرح عیدانه سازمان ملی استاندارد ایران با محور ارزیابی بازدید از فرودگاه‌ها صورت گرفت، انطباق شرایط خدمت رسانی به مسافران و شهروندان در فرودگاه با معیارهای تعریف شده توسط سازمان ملی استاندارد مورد بررسی قرار گرفت. شایان ذکر است در این ارزیابی سید مهدی رزاز، مدیر کل محترم فرودگاه‌های استان خوزستان و تعدادی از مسئولان مرتبط، تیم ارزیابی استاندارد استان را همراهی نمودند.

علی داودی در این بازدید گفت هدف سازمان ملی استاندارد از اجرای طرح عیدانه خدمت رسانی به مردم می باشد و رعایت استانداردها از مولفه های توسعه پایدار جوامع است. گفتنی است در اجرای طرح عیدانه سازمان ملی استاندارد،‌کنترل کیفیت خدمات در هتل ها، هتل آپارتمان ها و زائر سراها، فرودگاه‌ها، ترمینال‌های (پایانه‌های) اتوبوسرانی برون شهری، ایستگاه‌های قطار برون شهری، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، مراکز پذیرایی و رستوران‌ها، مراکز اقامتی بین راهی، میادین میوه و تره بار، قالیشوئی، مراکز فروش شیرینی و آجیل مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.