social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

اخبار استان

بيشتر

سه‌شنبه1401/8/17

09:00:1

111

انعقاد تفاهمنامه همکاری اداره کل استاندارد خوزستان و اداره کل بهزیستی خوزستان

تفاهم نامه همکاری بین اداره کل استاندارد خوزستان و اداره کل بهزیستی خوزستان منعقد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد خوزستان،  به منظور فراهم نمودن زمینه همکاری های مشترک تخصصی در جلسه ای تفاهمنامه همکاری بین این اداره کل و اداره کل بهزیستی خوزستان منعقد شد.
این جلسه با حضور مدیران کل، معاونین و تعدادی از مسئولان دو دستگاه برگزار شد.
مدیر کل استاندارد خوزستان در این جلسه ضمن قدردانی از تلاش‌ها و فعالیت‌های مجموعه فهیم و دلسوز بهزیستی استان گفت: کارهای بزرگی در مجموعه بهزیستی استان انجام می‌شود و رویکرد ما به عنوان اداره کل استاندارد رویکرد کیفی سازی و استانداردسازی فعالیت‌ها و ارتقا بخشی آن‌ها می‌باشد و امیدواریم با استفاده از ظرفیت بالای آن مجموعه و تقابل همکاری‌ها بتوانیم به این مهم دست یابیم.
علی داودی افزود:  هدف از انعقاد این تفاهم نامه ایجاد همکاری های مشترک و تبادل اطلاعات، تجربیات، توانمندی های علمی و فنی و کارشناسی با هدف ارائه خدمات علمی، فنی، آموزشی، پژوهشی و اجرای پروژه های مشترک  و تلاش جهت مناسب‌سازی و استانداردسازی فضای مراکز مرتبط می‌باشد.
همچنین در این جلسه مهران کریمی کیا مدیر کل بهزیستی استان خوزستان ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های اداره کل بهزیستی خوزستان گفت: اداره کل بهزیستی متولی ایجاد سلامت اجتماعی در جامعه می‌باشد و برای رسیدن به این هدف انتظار داریم کلیه ارگان‌ها در راستای انجام مسئولیت اجتماعی خود با این اداره کل تعامل و همکاری داشته باشند. 
 وی گفت: تعامل سازنده اداره کل استاندارد خوزستان در انجام فرآیندهای استانداردسازی قطعا قدم مثبت و روبه جلویی جهت پیشبرد اهداف مشترک دو مجموعه خواهد بود.
در پایان تفاهمنامه همکاری توسط مدیران دو دستگاه امضا شد.

تصاویر