دسترسی سریع

اخبار اداره کل خوزستان بيشتر

ثواب زیارت اربعین و امام حسین (ع) قابل شمارش نیست

امام جماعت اداره کل استاندارد خوزستان گفت: ثواب زیارت اربعین و امام حسین (ع) قابل شمارش نیست و خداوند به کسی که در این راه به زائر امام حسین (ع) کمک کند، پاداش فراوانی می‌دهد.

حجت الاسلام و المسلمین ابوالفضل ناصری در سلسله نشست های بصیرتی اداره کل استاندارد خوزستان درباره ثواب اربعین گفت: روایت داریم که اگر کسی به زیارت اربعین برود خداوند تمام گناهان قبل و بعد وی را می‌بخشد زیرا  امام حسین (ع) تمام هستی خود را  در راه خدا فدا کرد و خداوند نیز در جواب این کار بزرگ سلطنش را به امام حسین (ع) هدیه می‌دهد.
وی افزود: آمرزش گناهان از بزرگترین توفیقاتی است که خداوند نصیب زائر امام حسین (ع) می‌کند بنابراین اربعین بهترین فرصت برای رسیدن به با فضیلت‌ترین ثواب خداوند است.
امام جماعت اداره کل استاندارد خوزستان با اشاره به پیاده روی اربعین گفت: اربعین و پیاده روی اربعین یک حرکت جهانی است و هرساله به جمعیت زائران امام حسین افزوده می‌شود و این حرکت آنقدر بزرگ و جهانی می‌شود که طبق روایات امام زمان علیه السلام خود را به امام حسین (ع) معرفی می‌کنند و می‌گویند الا یا اهل العالم ان جدی الحسین قتل عطشانا.
وی ادامه داد: بدون شک ثواب کسی که به زائر امام حسین (ع) به هرشکلی کمک می‌کند کمتر از زائر امام حسین (ع) نیست و خداوند چند برابر تلاشش به او پاداش می‌دهد.