- تاریخ مراجعه: جنسیت: زن
سن: 37 تحصیلات: دانشجو شغل: کنترل کیفیت واحد تولیدی برای دریافت چه خدمتی مراجعه نموده اید؟: صدور، تمدید ،پروانه های کاربردعلامت استاندارد کالاهای تولید داخل مشمول استاندارد دفعات مراجعه برای دریافت خدمت فعلی در سال اخیر: 1 نحوه اطلاع رسانی درباره مراحل انجام کار: خیلی زیاد نحوه اطلاع رسانی درباره مدارک مورد نیاز برای ارائه خدمت: خیلی زیاد انجام کار بر اساس ضوابط اداری و عدم دخالت قضاوت های شخصی: خیلی زیاد نحوه رفتارو راهنمایی و پاسخگویی مسئول مربوطه: خیلی زیاد امکانات رفاهی و فضای ارائه خدمت: متوسط به موقع بودن و شفاف بودن رسیدگی به شکایات، نظرات و پیشنهادهای شما: زیاد راهنمایی و پاسخگویی کارکنان و پیگیری وضعیت درخواستها: زیاد دقت کارمند در انجام کار به گونه ای که نیاز به دوباره کاری نباشد: خیلی زیاد تعداد دفعات مراجعه به سازمان برای دریافت خدمت: خیلی کم تعهد و پایبندی دستگاه به زمان ارائه خدمت در فرم رسید خدمت: خیلی زیاد میزان مراجعه به قسمت ها و بخش های مختلف برای دریافت خدمت: خیلی کم نظم، ترتیب و سهولت دسترسی به افراد و امکانات برای دریافت خدمت: خیلی زیاد دریافت یکباره مدارک و اطلاعات به صورت الکترونیکی یا حضوری در هنگام مراجعه توسط دستگاه: خیلی زیاد ارائه چند باره اطلاعات یا اطلاعات تکراری )نظیرکپی شناسنامه، کارت ملی و... ) به بخش های مختلف: خیلی کم احساس نیاز به سفارش و توصیه های غیرقانونی برای دریافت خدمت: خیلی کم احساس رضایت از خدمت دریافت شده: خیلی زیاد چنانچه علاوه بر موارد فوق مطلب یا پیشنهادی در خصوص نحوه انجام خدمات و اصلاح روشهای انجام کار در زمینه مورد نظر خود دارید مرقوم فرمایید: تلفنهای اداره جهت دریافت راهنمایی پاسخگویی لازم را ندارندو به کارشناسان مرتبط می شود
|