دسترسی سریع

اخبار اداره کل خوزستان بيشتر

نشست صمیمی مدیر کل استاندارد خوزستان با بانوان شاغل در این اداره کل

نشست صمیمی مدیر کل با بانوان شاغل استاندارد خوزستان برگزار شد.

در این نشست صمیمی که با حضور مدیر کل، معاون استاندارد سازی و آموزش، مشاور امور بانوان و خانواده  و جمعی از کارکنان خانم اداره کل، با هدف بررسی مسائل و مشکلات بانوان شاغل در اداره کل استاندارد خوزستان برگزار گردید، ضمن بیان درخواستها و مشکلات بانوان، راهکارهایی از سوی مدیر کل ارائه گردید.
در ابتدا علی داودی ضمن تقدیر از تلاش های بانوان شاغل اداره کل خواستار ارتقای تعامل و همدلی بین کارکنان شد و توضیحاتی در مورد اقدامات صورت گرفته در خصوص عملکرد مالی و رفاهی و نیزتبدیل وضعیت کارکنان ارائه نمود.
 علی داودی گفت: "تجربه ثابت کرده است بانوان در تمامی عرصه های کاری با بهره گیری از دانش و تخصص و دقت بالا در پیشبرد امور و اهداف عالیه سازمانی نقشی بسزا و در خور تحسین داشته اند".
در ادامه این نشست هر یک از کارکنان در فضایی صمیمی به ارائه مسائل و مشکلات موجود پرداخته و پیشنهادات و راهکارهایی از سوی مدیر کل در آن خصوص مطرح شد.

تجهیز اداره کل به قسمتی جهت سنجش و ارزیابی سلامت همکاران (تهیه دستگاه فشار خون، قند خون و جمعه کمکهای اولیه) - کمبود نیروی انسانی، حفظ امنیت شغلی بانوان و تسریع در امر ارتقاء شغلی کارکنان و نیز تبدیل وضعیت کارکنان توانخواه، همکاری با انتقال همکاران مجرد دور از خانواده، دورکاری بانوان و مادران دارای کودک زیر شش سال، برگزاری دوره های آموزشی و مشاوره ای  مرتبط با بانوان و خانواده ، از جمله مباحث مطرح شده در این نشست بود.

سایر تصاویر: