social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

اطلاعیه و فراخوان

بيشتر

چهارشنبه1402/3/31

11:26:2

129

درخصوص ثبت نام در فرایند انتخاب واحد های نمونه در سال 1402

سازمان ملی استاندارد همه ساله در روز ٢٢ مهر ماه برابر با ١٤ اکتبر به مناسبت روز جهانی استاندارد از واحدهای تولیدی و خدماتی برتر که شرایط و شاخص های واحد برتر و نمونه استاندارد را احراز نموده اند تجلیل به عمل می آورد . بر همین اساس واحدهای تولیدی می بایست جهت سنجش بر اساس شرایط و شاخص های اعلام شده نسبت به ارائه درخواست به این اداره کل در بستر سامانه یکپارچه نظارت بر اجرای استاندارد اقدام نمایند تا پس از بررسی شرایط واحدهای تولیدی توسط این اداره کل و سازمان ملی استاندارد نسبت به معرفی واحدهای نمونه اقدام شود. برهمین اساس شرایط احراز و شاخصهای ارزیابی مصوب در سامانه نظارت بر اجرای استاندارد اعمال شده و کارتابل واحد های تولیدی آماده ثبت درخواست می باشد لذا با توجه به تمدید مهلت ثبت نام ، متقاضیان شرکت در فرآیند انتخاب واحد نمونه می توانند تا مورخ 10/04/1402 نسبت به ثبت درخواست از طریق کارتابل سامانه نظارت بر اجرای استاندارد، زبانه درخواستها، اقدام نمایند. همچنین متقاضیان محترم می بایست نکات زیر را رعایت فرمایند:
1- با توجه به اینکه برای ارزیابی و صحه گذاری اکثر شاخص ها ، نیاز به ارائه مستندات واحد تولیدی و بارگذاری در سامانه بوده که این امر ممکن است زمانبر باشد، بنابراین لازم است واحدهای تولیدی متقاضی از روزهای آغازین نسبت به ثبت درخواست اقدام نمایند تا مهلت کافی برای تهیه مستندات مورد نیاز و بارگذاری آنها را داشته باشند. لازم به ذکر است مهلت ثبت نام به هیچ عنوان قابل تمدید نیست و کارتابل واحدهای تولیدی در ساعت ٢٤ روز شنبه مورخ 10/04/1402 برای ثبت درخواست شرکت در فرایند انتخاب واحد نمونه بسته خواهد شد .
2- جهت تکمیل فرم های ارزیابی به نکات ذیل توجه فرمایید:
 الف) پس از ورود اطلاعات در هر فرم دکمه ذخیره پایین صحفه زده شود.
 ب) پس از تکیمل فرم ها دکمه تایید نهایی زده شود
 پ) پس از تایید نهایی اطلاعات توسط واحد تولیدی، امکان تغییر نمی باشد، لذا واحد های تولیدی قبل از تایید نهایی نسبت به صحت اطلاعات اطمینان کافی را پیدا کنند .