social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

اخبار استان

بيشتر

چهارشنبه1402/12/16

16:26:1

87

بازدید مدیر کل استاندارد خوزستان از شرکت کشت و صنعت حکیم فارابی

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان خوزستان، با توجه به نقش راهبردی و بی بدیلی که صنعت نیشکر در حوزه تولید، اشتغال و استاندارد سازی دارد، مدیر کل استاندارد خوزستان در ر استای بازدیدهای صنعتی از شرکت کشت و صنعت حکیم فارابی بازدید کرد.
شرکت کشت و صنعت حکیم فارابی یکی از هفت شرکت وابسته به توسعه نیشکر و صنایع جانبی است.  اهداف اصلی شرکت کشت و صنعت حکیم فارابی کشت نیشکر، تولید شکر خام و شکر سفید می باشد. فعالیت های مهم این شرکت در دو بخش کشاورزی و صنعت خلاصه می شود.
بخش صنعتی این مجموعه شامل قسمت هایی مانند آسیابهای نیشکر، سالن تولید شکر خام و  تصفیه شکر، تولید شکر دارویی و کوره‌ آهک می باشد.
مدیرکل استاندارد خوزستان در این بازدید یک روزه از بخش های مذکور بازدید کرد.
علی داودی در این بازدید با اشاره به اینکه سازمان ملی استاندارد ایران و به تبع آن اداره کل استاندارد خوزستان متولی ایمنی، کیفیت و سلامت جامعه است گفت: تلاش می‌نماییم شاخص‌های موجود در خصوص بررسی عملکرد واحدهای تولیدی را به صورت دقیق و مستمر در سطح استان را رصد نماییم تا بتوانیم مسئولیت خود را در دفاع و حمایت از واحدهای تولیدی برتر در حوزه استاندارد که ضمن برداشتن گام‌های بزرگ و موثر در تولید و عرضه فرآورده‌های استاندارد و ارتقاء و بهبود مستمر کیفیت محصولات تولیدی، اهتمام جدی به رعایت معیارهای مصرف انرژی در تولید و الزامات و ضوابط زیست محیطی، صیانت از حقوق مردم و مشتری مداری و انجام مسئولیت‌های اجتماعی و ... برداشته‌اند را به درستی و بیش از پیش انجام دهیم.
همچنین در این بازدید پروانه دانش نماد شکر سفید گرید دارویی که برای اولین بار در کشور صادر شده است به شرکت کشت و صنعت حکیم فارابی اعطا شد.