social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

اخبار استان

بيشتر

دوشنبه1401/8/16

09:00:3

186

از دست های پشت پرده حوادث اخیر غافل نشویم

سلسله نشست های بصیرتی در اداره کل استاندارد خوزستان برگزار می گردد.

امام جماعت اداره کل استاندارد خوزستان گفت: حوادث اخیر  نشان از دستان پشت پرده‌ای دارد که خواستار کند شدن حرکت رو به جلو کشور و زمینه سازی برای فعالیت های تروریستی هستند.
حجت‌الاسلام و المسلمین ابوالفضل ناصری در سلسله نشست های بصیرتی اداره کل استاندارد خوزستان  درجمع نمازگزاران ضمن تسلیت وفات حضرت فاطمه معصومه (س) گفت: در گذشته پاسخ به سوالات شرعی مردم بدین گونه بود که سوالات شرعی جمع آوری میشد و در ایامی که موسم حج برپا می شد سوالات جمع آوری شده به خدمت ائمه اطهار می بردند.
وی افزود: در زمان حکمرانی امام موسی کاظم (ع)، شیعیان خدمت ایشان میروند اما در نبودشان سوالات جمع آوری شده به دخترشان حضرت فاطمه معصومه (س) داده شد و حضرت فاطمه معصومه (س) نیز شروع به پاسخ دادن سوالات کردند.
امام جماعت اداره کل استاندارد خوزستان ادامه داد: شیعیان در راه بازگشت به خانه بودند که امام موسی کاظم (ع) را در راه میبینند و ماجرا را شرح می‌دهند و امام بعد از دیدن سوالات و پاسخ‌ها نامه را بوسیدند.
وی افزود: این رفتار امام موسی کاظم (ع) نشان از بالا بودن ارزش، مقام و جایگاه بانو حضرت فاطمه معصومه (س) دارد و آنقدر مقام این بانو بالا و ارزشمند است که امام رضا (ع) درباره زیارت این بانوی کریمه گفته‌اند که اگر مومنی ایشان را زیارت کند بهشت بر آن شخص مومن واجب می‌شود.
حجت‌الاسلام و المسلمین ناصری  در ادامه سخنان خود به حوادث اخیر اشاره کرد و گفت: بیش از یک ماه از اعتراضات و اغتشاشات می‌گذرد، هرچند میزان آن کمتر شده است اما حوادث رخ داده شده در مدت اخیر قابل چشم پوشی نیست.
وی افزود: حضور نخست وزیر کانادا در جمع معترضین و این قبیل وقایع که در هیچ کجای دنیا مرسوم نیست، نشان از دستان پشت پرده‌ای دارد که خواستار کند شدن حرکت رو به جلو کشور و زمینه سازی برای فعالیت های تروریستی هستند.
امام جماعت اداره کل استاندارد خوزستان افزود: کشور دچار مشکلات اقتصادی است و این موضوع بر کسی پوشیده نیست اما رفتارهای موجود سبب ایجاد تنش های و تنگناهای اقتصادی بیشتری می‌شود.
وی ادامه با بیان اینکه باید در راستای حفظ ارزش های نظام و کشور گفت: در اعتراضات موجود بخشی مردم هستند که جمع عظیمی از آن‌ها را نوجوانان و جوانان تشکیل داده است که در کنار آنها به سادگی گذشتیم و یا اینکه درست تربیتشان نکردیم  و رسیدگی به این موضوع به مراقبت های بیشتری نیاز دارد.